Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - eBOK
Oddajemy do użytkowania zmodernizowane Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) Zakładu Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. pod adresem ebok.zim.com.pl.
Korzyści płynące z użytkowania serwisu eBOK Zakładu Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. w Mikołowie są następujące:
Wygodny i szybki
Serwis jest łatwy i praktyczny w użyciu. Umożliwia nieograniczony i szybki dostęp do e-faktur, umów, odczytów i innych dokumentów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Bezpieczne i ekonomiczne
System wyposażony w mechanizm kopii zapasowej eliminuje ryzyko utraty dokumentów. Rezygnacja z przechowywania faktur w wersji papierowej daje dużą oszczędność miejsca.
Ekologiczne
Przejście z faktur tradycyjnych na elektroniczne to rozwiązanie korzystne dla środowiska. Dzięki e-fakturom zostaną zmniejszone zużycia wody i energii podczas przetwarzania papieru oraz ograniczona wycinka drzew w Polsce.
Dostępna jest również wersja na urządzenia mobilne z systemem Android. Po zalogowaniu się z urządzenia mobilnego do eBOK na stronie internetowej ebok.zim.com.pl, pojawi się powiadomienie o możliwości instalacji aplikacji mBOK.
Zachęcamy wszystkich do zamiany tradycyjnej faktury na elektroniczną w serwisie eBOK.
Dla Państwa wygodny i dobra naszej planety!